søndag 20. november 2011

Silhuetter!

Tenk så var denne helga også over. Og messa er ferdig for dette året. Koselig at noen stakk innom ;) Selv var jeg ikke der så mye som jeg hadde tenkt. Og for Malin sin del gikk det ganske bra ;) Hun var fornøyd selv :o) Så hyggelig med alle tilbakemeldingene fra dere om Malin sine smykker :-)

Under er noen bilder jeg tok i kveldinga på hytta nå i høst ;) Faktisk stod jeg bare på terrassen og knipsa litt ;) trenger ikke alltid å gå så langt for å ta bilder ;)

Ha en fin søndagskveld :o)





3 kommentarer:

Hege sa...

Så flink du er til å ta bilder, Iren!! Og så har jeg sett på innlegget under her - wow!!! Datteren din lager utrolig flotte smykker!

Ønsker deg og dine ei fin uke!

Klem Hege :)

maiju sa...

Beautiful photos ;)

lilleba sa...

Det er bare tre ting å si: Vakkert, vakkert og vakkert !!
Klem fra Lilleba