tirsdag 22. november 2011

Litt mer høst!

Idag har jeg hatt en koselig dag sammen med stempelvenninne og fått laga enda noen julekort :o) så happy :o))) er så kjekt å produsere litt igjen for det går lenge mellom hver gang nå merker jeg :o Ikke det at jeg ikke har lyst til å lage kort, det blir bare ikke helt tid og den kreative ånden er heller ikke alltid til stede. Men nå bestemmte jeg meg for at om det blir enkle kort så er vel det bedre enn ingenting ;) Så får jeg se når jeg får fotograferingsånda over meg igjen *lol* skal prøve å få den innover meg ;)

Under kommer noen noen bilder av høsten og dens flotte farger ;) Bare måtte legge dem ut her for de må jo ikke bare brenne inne hos meg selv ;) Syns disse fargene var så flotte. Og nå er det jo ikke lenge til vinteren kommer heller kanskje ??? hvem vet? Ikke så godt å si her på vestlandet om vi får vinter eller ei.

Ha en fin tirsdagskveld :o)




2 kommentarer:

Hege sa...

Nydelige høstfarger!!! Her på Østlandet er det stort sett bare tåke, tåke og tåke om dagen. Venter i grunnen på snøen nå - ikke fordi jeg er så veldig glad i snø, men det er så mørkt og kjedelig når det bare er mørkt og tungt vær!

Gleder meg til å se scrappeprosjektene dine, Iren!

Klem Hege

lilleba sa...

Må si meg glad for at det er grå og snø løse dager enda her jeg bor, siden jeg er avhengig av å kjøre mye bil i jobb om vinteren. For hver snøløs dag er en dag kortere vinter..
Flotte høstfarger på disse bildene !

Klem fra Lilleba