fredag 4. november 2011

Er sååå fornøyd med dagen idag :o)))

For en fin og travel dag jeg har hatt idag :o) Har vært på PWC messa sammen med ei venninne og jammen meg så har jeg fått handla 3 julegaver og en bursdagsgave idag :o) Hadde ingen planer om å shoppe noe men jammen meg så var jeg så heldig å finne noe jeg bare måtte shoppe, er vel alltid sånn at når en ikke planlegger det er da man finner ;) Fant noe fint til meg selv også jeg *lol*

Under er noen nye lysestaker jeg har fått meg på hytta ;) syns de var sååå flotte og kjempefornøyd med dem også ;) Kjekt når en finner noe en liker ;)

Så vil jeg ønske dere ei flott helg :o)



2 kommentarer:

lilleba sa...

Vakre lysestaker !
Levende lys hører årstiden til.
Ha en super helg !
Klem fra Lilleba

Sivic sa...

Alltid kjekt når en finner noen gaver, og moro når en finner noe til seg selv også : )
Lekre lysestaker!!
Kos dere på hytta : )