søndag 15. august 2010

Pinnsvinet!

Her er pinnsvinet Maja kjefter på hver gang hun får teften av det :O Er det mulig og stadig kjefte på det spør nå jeg? Hun må jo snart skjønne at det holder til hos oss :O Tror det er flere pinnsvin som bor på tomta vår. Og etter at vi gjerdet inne hagen da vi fikk Maja ifjor så har det laget seg ny sti rundt hele inngjerdningen altså inne i hekken. Så hver morgen har Maja sin faste kjefte runde :O Jeg har "kjeftet" på henne for dette så hun har blitt litt flinkere til å la være men jeg må ta henne idet hun gjør det ellers funker det ikke.

Ellers så ble det ikke noen softis på Ølberg idag for det var den laaaange køen og der orket ikke jeg å stå så da måtte vi kjøre en liten tur til Lura for å få tak i soft is :)


2 kommentarer:

MarieL sa...

Iren, I saw the picture of the hedgehog on Maya's blog and I had to come and check out your blog. I love hedgehogs.
Your photography is beautiful and so are your cards. Stunning creations.

lilleba sa...

Artig å se dette pinnsvinet. Har også ett i hagen, og om kvelden lufter jeg hunder den siste gang inne i luftegården, for dit inn kommer ikke pinnsvinet, men hundene værer at det er i nærheten, så jeg må følge med dem ut og "kvele" iveren i starten, naboen sover 10 meter unna med vinduet på vidt gap i 2. etasje :D

Klem fra Lilleba på Rusk og Rask