mandag 16. august 2010

Kos i lange baner :-)

Jeg og Ruth var på hyttetur for en god uke siden og der koste vi oss :) Vi var bare noen dager men vi fikk både kost oss masse og til og med fikk vi laga litt kort. Jeg laga 6 mens hun laga 10 stk + 35 bordkort :O Så fikk vi shoppa bitte litt i koselig butikker på det glade sørlandet :) Jeg bare måtte ha de KOS bokstavene for det er slik jeg vil ha det på hytta ;) Kos i lange baner. Så fikk jeg også tak i den flotte krona + blomsten inni den ;) Ble så fornøyd.

Det andre bildet viser hvordan det går når vi koser oss *lol* Utrolig hvor mye en greier å rote det til 2 stykker ;)

Ha en fin mandag :)



3 kommentarer:

Kristin sa...

Perfekt hyttetur, skjønner jeg! ;)

Pinklady 68 sa...

Ser ut som en perfekt venninnetur på hytta skal være dette Iren:-) Herlig!!
Ha en fin og kreativ uke!
Klem Laila.

lilleba sa...

Så herlig ! Ser nesten ut som spisestuebordet mitt veldig ofte :)
Ja, her har det nok vært noen kreative damer !

Klem fra Lilleba på Rusk og Rask