søndag 22. august 2010

Maja!

Da var vi hjemme far hytta igjen ;) Har hatt noen herlige dager der og gjort veldig lite ;) Har ikke engang brukt stempelutstyret mitt. Var hos frisøren og fikk klippa meg ;) Godt med slike helger en gang i blandt.

Fikk nå tatt litt bilder da. Denne gangen fikk vi se rådyret igjen. Så var det mange flotte fugler å se. Bl.a nøtteskrika, det er en vakker fugl men den skriker fælt ;) Blåplommetreet var ganske fullt med plommer i år og fuglene koste seg der. Fikk plukka litt blåplommer også. Men jeg liker ikke så godt vepsen som svirer rundt omkring plommene :O Ga meg da de ble nærgående.

Kommer nok litt bilder etterhvert fra helga ;)Så legger jeg ut et par bilder av Maja som jeg har savna når jeg har vært borte. Bildene er ifra sommer da hun var litt langhåra ;) Har heldigvis fått barbert henne nå så da er hun mye finere ;)Så med bildene av Maja som slapper av sier jeg ha en flott kveld :)



2 kommentarer:

lilleba sa...

Maja er noe av det søteste jeg har sett, helt sant !
Vepsen er plagsom her og, og den flyr etter golvert, så jeg er livredd noen av hundene skal få den i munnen.

Ha en fin søndagskveld!
Hilsen Lilleba på Rusk og Rask

Anonym sa...

Siden du liker fugler ønsker jeg å tipse deg om fugleforum.no :)