onsdag 18. august 2010

Kjøkkenet på hytta før opp pussing ;)

Som noen sikkert husker her inne i bloggen min så skrev jeg i sommer at vi pusset opp kjøkkenet vårt på hytta ;) Lovet dere jo også bilder av dette men som sagt ting tar tid ;) Men nå skal jeg prøve å få lagt dem til etter hvert ;) Så liten føljetong følger ;)

Kjøkkenet så ganske stygt ut i mine øyne før vi begynnte. Når jeg skriver vi så mener jeg jo selvsagt min mann og barna ;) Jeg var bare litt med på finishen :) Kjøkken innredningen bestod av furu og så hadde det lys LILLA vegger :O Ysj det var så fryktelig kan dere tro men en venner seg jo til det meste etterhvert. Og vi hadde bestemmt oss for at ting får komme når vi har ork og tid til det. Springer jo ikke av akkurat for det funket jo veldig bra før også *lol* Men når en først har satt seg noe i hodet så må en bare gjøre det ;)

Så her kommer noen før bilder som jeg heldigvis husket på å ta akkurat idet min mann hadde satt igang :O






2 kommentarer:

Beth sa...

Slett ikke det verste jeg har sett, men det kan sikkert bli enda bedre?
Spent på resultatet!

lilleba sa...

Ja, her skal det bli spennende å se mere etterhvert :)

Klem fra Lilleba på Rusk og Rask