tirsdag 3. august 2010

Kongeørn (Aquila chrysaetos) !

Her er noen dårlige bilder jeg fikk tatt av Kongeørnene :) Var alt for treig med å finne fram kameraet mitt så da var de allerede kommet et stykke bort ifra hytta vår når jeg fant det ;) Ja ja kanskje er jeg heldigere en annen gang. Så med andre ord de flekkene som er på bildene er kongeørnene ;)

Det 3'dje bildet ovenfra viser alle 3 ørnene på en gang. Er en fordel å klikke på bildet for å se det litt større. De flyr på hver sin "side" av bildet En over en til høyre og en til venstre ;)

For å se bildene større er det bare å klikke på bildene ;)

This is the Eagles that we could see at our cabin ;) There were three of them. They are so wonderful but also frighten for our little dog. To see them larger just click on the pictures ;)

Enjoy!







1 kommentar:

HegeT sa...

Kongeørn ja, også tre stykker på en gang....
Det er da en kunne ønske seg en megastor fotolinse, som kunne soooooooome inn alt langt der borte.
Prøvde meg på et fuglebilde jeg også i sommer, men det ser bare ut som enn flekk på linsa.....
Kanskje vi skal ønske oss hver vår linse til jul....

tirsdagsklem
HegeT