torsdag 9. september 2010

Vår Diva!

Idag skal vår lille Diva til frisøren for å stelle og klippe pelsen til utstillingene nå i helga. Lørdag skal vi til Orre på NKK sin utstilling og søndag skal vi til Ganddal på NPK sin utstilling. Vi får bare håpe at været holder seg like fint på lørdagen for da blir det utstilling ute og jeg ser ikke for meg puddel og regnvær da :O Er litt tung i hodet idag så jeg håper ikke at det betyr regn vær :O

Hun er ganske langhåra nå så det blir spennende å se hvordan hun blir idag. Så håper jeg at jeg greier å holde henne fin til etter utstillingen ;) Syns jo sveisen hennes minner meg mye om hockeysveisen som var inn på 80 tallet :) Må jo bare si at på bildet var hun nybada og føna ;)

Så det blir nok ikke så mye tid før over helga igjen til så mye blogging. Så dere får ha det bra så lenge så får jeg se hvor lenge jeg greier å holde meg vekke ;)

Ha en flott dag :)








4 kommentarer:

HegeT sa...

Ha-ha, så herlig...!!!...
Skikkelig Mac Gyver sveis....

torsdagsklem
HegeT

maiju sa...

Cute, cute, cute ;)

May-Bente sa...

Ho er jo bare skjønn, nyklippet eller ikke. En skikkelig Diva er ho!!
Lykke til!!

Klem fra meg:))

Beth sa...

Masse lykke til med utstillingen til helga!
Uansett plassering er jo hun den vakreste i verden!