fredag 10. september 2010

Kitere på Solastranda!

Mens jeg sitter her og venter på gjestene mine som kommer helt ifra Oslo legger jeg ut noen bilder jeg tok av noen som Kitet på Solastranda forrige uke ;) Ser så stilig ut ;) Så er formen eller rettere sagt hodeverken mer moderat nå, så takk for god bedring ønsker :)

Men nå gleder jeg meg bare masse til å treffe min oppdretter og 2 andre puddeldamer og deres 5 pudler som også skal på utstilling nå i helga :)

En så lenge ha en fin fredagskveld :)






3 kommentarer:

lilleba sa...

Hei Iren ! Hils til Eliza fra meg :)
Klem fra Lilleba

Pinklady 68 sa...

Ha en fin helg og lykke til med hundeutstillingen i helga:-)

Klem Laila.

May-Bente sa...

Jeg ser på bildene dine med skrekk å gru:=)
I fjor på Kypros var vi oppi en slik sak...120m over bakken etter båt, jeg var i grunnen sikker på at det var min siste dag.He,he.
Datteren på 8år satt å sang og koset seg, mens jeg... var LIVREDD.

Klem fra emg:))