mandag 20. september 2010

En sommer er over! men minnene om den består ;)

Tror bare jeg må innse at sommeren er helt forbi nå :( Litt vemodig men slik er det å bo i Norge med de 4 årstidene. Ja ja vi får bare håpe at vi får en fin høst da. Syns jo at det kan skimtes såvidt at trærne begynner å skifte litt farge. Og høstfargene er jo lekre da.

Og idag ble skjønnhetssøvnen avbrutt av gravemaskiner igjen :O Får glede meg til neste helg igjen for da reiser jeg igjen på hytta ;)

Koselig å lese kommentarene fra dere jenter ;) er ikke like flink med å kommentere for tia. Det har sine årsaker og jeg håper jeg kommer sterkere tilbake ;)

Bildene av denne livbøjen tok jeg på Sola stranda ;)

Ønsker dere en fin mandag :)



1 kommentar:

lilleba sa...

Ja, nå må en ta på seg jakka om morgenen når alle hundene skal ut..
Men så blir det andre veien til våren igjen, og da er det bare så nydelig å kjenne det lune draget for hver dag.

Ha en fin mandagskveld !

Klem fra Lilleba på Rusk og Rask