lørdag 4. september 2010

Jeg ble en av top 3!



Jeg har vært så utrolig heldig å bli plukket ut som en av topp 3 av nesten 700 kort :)Helt utrolig at jeg var en av dem. Det var jo så mange nydelige kort å velge blandt. Så jeg føler meg ganske beæret. Det har nok ikke vært noen lett oppgave å velge kun 3 av alle disse for DT teamet. Utfordringen var hos Stampin' for the Weekend og jeg fant det ut igår da jeg skulle legge ut det siste vintagekortet mitt hos dem :)

Her er kortet ;)

I've been so lucky to be one of top 3 at the Stampin' for the Weekend Challenge I feel so honored to be chosen as one of them. There were almost 700 card to choose from this time :O and they were so lovely. So I think the DT team had and hard job to choose. But thanks again for chosing me :) Hugs :)

Idag skal vi reise på hytta for vår datter skal feire dagen sin med venner :) Og da må de gamle bort fra hjemmet litt ;) Så jeg ønsker dere en fin lørdag alle sammen :)

Wish You all a nice weekend :)

9 kommentarer:

lilleba sa...

Åååh, men så flott, da !
Gratulerer så mye !!!
Forstår godt at det må være moro med en slik plassering blant så mange.

Ha en fin dag :D
Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

Åse-May sa...

Gratulerer iren. Den fortjente du for fy flate for noen herlige kort du lager. Ha ei fortsatt kreativ helg....Klem

63 grader nord sa...

Gratulerer så mye!!!
Ha en fin helg!

Heidi sa...

Gratulerer så mye!
Du er så dyktig Iren så det kommer ikke som noen overraskelse:)
Ha en flott lørdag!
Klem:)

Beth sa...

Gratulerer,
såå moro da!

Therese sa...

Helt fortjent. Kortet var jo bare helt nyydelig. Så flott med treet og fuglen. :)

Pinklady 68 sa...

Gratulerer Iren! Top 3...velfortjent...
det var et nyyyydelig kort!!

Håper dere hadde en fin helg på hytta.
Ha en fin kommende uke!
Klem Laila.

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Hej Iren och grattis. Du förtjänar verkligen att få denna utmärkelse, dina kort är alltid supersnygga i vackra färger och fina detaljer.

Kram Ingela