tirsdag 5. oktober 2010

Bilder fra vinduskarmen på kjøkkenet ;)

Noen bilder fra kjøkkenvinduet ;) Syns disse blomsterpottene var så søte. Bestillte dem på nettet for noen år siden. Egentlig fikk jeg feil vare men fikk beholde disse også. Kan ikke akkurat si at jeg ble lei meg p.g.a det ;) Og den figuren med endene fikk vi i gave fra en hyttenabo i sommer;) var jo litt kul da :)

Idag har vi hatt besøk av noen fra AC Senteret for vi skal få oss varmepumpe. Og allerede på mandag kommer de og monterer den for oss :) Gleder meg til å få den på plass så vi slipper å fyre på kalde dager ;) Selv om jeg ikke skal klage egentlig for vi har jo koksovn og den er jo god den. Ihvertfall mye bedre en vanlig vedovn hvor en må springe etter ved hele dagen. Koksen fyller vi bare på 1 gang i døgnet så det er jo ikke så verst det heller. Men både ved og koks syns jeg begynner å bli litt dyrt så en må nok finne andre løsninger for å spare litt ;)


Ønsker dere en fin tirsdag ;)



Ingen kommentarer: