torsdag 21. oktober 2010

Et vintage julekort!

Her har vi fått snø idag :0 og nå tror jeg det sludder ute så det forsvinner nok fort vi får håpe det ihvertfall. Har ikke formen helt inne så da er det greit å ha noe å putle med på bloggen.

Her kommer det enda et kort jeg laga i høstferien som jeg vil bruke til disse to utfordringen som går nå ;)

Kort & Godt sin utfordring i oktober hvor en skal bruke blomster og perler på kortet

Winter Wonderland - Give it a vintage look

Håper dere får en fin vinterdag!



I'm so sorry for the problems with the word verification :( I do not now how to fix or turn off my problem with the translater at the moment so please have pation with me.

Have a nice winter day :)






13 kommentarer:

May-Bente sa...

Snø...å fyttikatta...det er jeg slett ikke klar for:=)
Godt at huset er tett og varmt, for jeg har buret meg inne.

Kortet ditt var nydelig, fantastisk papir du har brukt..I Like.
Klem fra meg:))

Elisa sa...

åh,for et nydelig vintage julekort!:)
-klem-

lilleba sa...

Vakre, avstemte farger, og et nydelig motiv.

Tenk, her er plenen grønn enda, laangt inne på Østlandet...
Utrolig !

Ha en fin kveld.
Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

downrightcrafty sa...

another stunner hun, however I can only put one of them into the pot at Winter Wonderland, as if you are submitting two entries only one can be a card, hope to see you back tomorrow for the next challenge
Hugs Kate xx

Hege sa...

Nydelig vintage-kort, Iren!!! Jeg har jo ikke fått kommentert kortet du la ut i går heller, men det var helt FANTASTISK!!!! Du har brukt så nydelige ark på begge to også!

Heldigvis ikke snø her enda, men det drøyer nok ikke lenge. Vi har derimot hatt en nydelig høstdag; kald men klar!

Ha en fortsatt god torsdag!

Klem Hege

Anne sa...

Dette var et kjempevakkert kort, Iren!
Nydelige farger og flott pynt og oppsett, kjempefint tekststempel. :)

Klem.

Papirdilla sa...

Nyyyydelig vintage, Iren. Skikkelig nostalgisk med de fargene og blonden. Og teksten er helt super:)

Her var det -10 i dag, men ikke snø. Tror den kommer i natt. Vil ABSOLUTT IKKE ha vinter enda! Men, jeg bestemmer vel ikke det;)

Klem,
Hanne

Maggie sa...

Så nydelig julekort du har laget. Fargene er herlige og blomstene er skjønne. Stempelet er kjempefint. Jeg liker også godt det du viste i forrige inlegg.
Det begynte å snø her hos meg nå i kveld, og det liker jeg dårlig.

May Britt sa...

det var et nydelig kort, er litt hekta på vintage for tiden selv, syns det passer så fint til jul:) Uff det snør her også og vi har ikke på noe vinterdekk enda:( ikke bra...
Ha en flott og hvit helg, får håpe du har vinterdekk på...

Klem Maya

Meta sa...

Jeg har sagt det før og sier det igjen: Du er så flink at jeg blir helt matt!:)

Her er det bittelitt snø, men fy søren så glatt på sideveiene! Bilen er sommerskodd, men det går over i dag. Har ikke turt å kjøre de siste dagen så jeg har vært husbunden. Uten at det har kommet noe fornuftig ut av det...

Ønsker deg en herlig og kreativ helg!:)

Riet sa...

So beautiful card Iren,I love the image and your papers.

Hugs Riet.x

Heidi sa...

Så nydelig julekort Iren!
Nostalgisk og så lekkert pyntet:)
Ha en flott helg, klem:)

Veronica sa...

vilket vackert julkort.
Jag får en känsla av mina
barndoms jular.

Veronica