søndag 24. oktober 2010

Et blått julekort!

Så var det søndag igjen og for en nydelig dag vi har fått :) Vindstille og sol fra skyfri himmel kan det bli bedre? bortsett fra tempen da ;) Kanskje blir det en liten luftetur senere også ;) Idag skal jeg lage lammeskav med god saus til og vilt grønnsaker smaker bare helt mmmm så godt at :)

Ellers har mannen i huset ommøblert hele stua og nå er han i full gang på å skifte til vinterdekk ;)

Her kommer det enda et julekort ifra meg. Motivet er fargelagt med promakerstusjene mine for lenge siden og i høstferien fikk jeg satt det sammen på et vis ;) Fant ut at det passer til disse utfordringene:

Kort & Godt sin utfordring i oktober hvor en skal bruke blomster og perler på kortet

Theme Thursday Challenges - Winter!


Så vil jeg benytte anledningen til å takke for alle hyggelige tilbakemeldingene fra dere og ikke minst responsen på candyen ;)

Thanks You all for all the lovely words and the respond to my candy :) Have a nice sunday :)

Ha en flott søndag :)








13 kommentarer:

Riet sa...

So wonderful card Iren,I love the image and the colours.
So beautiful papers and the details.

Hugs Riet.x

lilleba sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen :)

Dette kortet falt virkelig i min smak, jeg er litt svak for blått, da.. ( kanskje fordi det er så vakkert til sølv :)

Ha en koselig søndag ! Her skinner også solen.

Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

Norunn sa...

Et virkelig nydelig kort! mange lekre detajler :)

Unknown sa...

Underbart blått, flott julkort. Vilken söt stämpeloch vad vackert du målar.

Kram Ingela

K sa...

love your card!

Connie sa...

Kjempe herlig julekort, og for en fargelegging!!Flotte blonder du har brukt også!

Pinklady 68 sa...

Et nydelig julekort, Iren!!
Herlige mønster ark og blonde!!

Ha en fin kommende uke!
Klem Laila.

Hege sa...

Jeg er en "sucker" for blå julekort, så dette falt i smak hos meg, Iren! Nydelig!!!!

Håper du får ei fin uke!

Klem Hege

Jorunn sa...

Så nydelig julekort, Iren.
Klem Jorunn

debby4000 sa...

Gorgeous Iren, such pretty colours and sweet image.
luv
Debby

May-Bente sa...

Ååå for et herlig kort, det var noen skjønne papirer du hadde brukt!!

Klem fra meg:))

Sylvia sa...

Rålekkert julekort:-) Stilig med blått!!
( Så tøff du ble på håret!)

Anne sa...

woow, for et nydelig kort!
Fantastiske farger og lekkert pyntet. :)