torsdag 7. oktober 2010

Død eller levende???

Dessverre var både denne grevlingen og svarttrosten død :( Vi måtte bort og sparke litt i dem for å være sikre.

Idag er jo en kjempeflott dag Hurra for det :) Har vært ganske trasig vær de siste dagene så det gjorde godt at det snudde idag. Så har jeg bestillt en tur til Svalbard idag JUHU som jeg gleder meg til det enda det er en god stund til enda :) Min venninne bor der oppe i nord og har gjort det i 4 år :o som tiden går og jeg har enda ikke fått til å reise for å besøke henne men nå blir det endelig noe av :)

Ønsker dere en fin torsdag :)




1 kommentar:

lilleba sa...

Uff, ja.. det er til sjuende og sist naturens gang..
Det hadde vært farlig om grevlingen hadde vært i live, de kan bite så det holder...

Klem fra Lilleba på Rusk og rask