torsdag 7. oktober 2010

Card for a man!

Var nede på hobbyrommet mitt en tur idag og da kom jeg over noen kort jeg har laga for en god stund tilbake :o Hadde igrunnen tenkt å levere dem inn til noe som het a different point of view i et magasin men så ble aldri det. Er litt stress når du må sende korta avgårde til utlandet så de stoppet bare opp på hobbyrommet istedenfor ;)Tror teknikken heter faux fresco eller noe i den duren ;) ikke akkurat slike teknikker jeg lager mest kort i akkurat :o

Så da fant jeg ut at de kan jo legges ut her i bloggen min etterhvert ;) Og dette kortet passet til utfordringen hos Cards for men - Challenge 20 - Autumn





1 kommentar:

lilleba sa...

Herlig sitat som passer godt til Chaplin !
( og andre menn, hihi ! :)Fine farger.

Og så du som skal til Svalbard, da gitt!
Da må du ikke glemme kamera :D

Klem fra Lilleba på Rusk og Rask