fredag 21. oktober 2011

Scrappebruktmarked i Stavanger 22. oktober og jeg deltar :o)

I morgen braker det løs med Scrappebruktmarked i Stavanger på Midjord Bydelsehus fra kl. 12 - 16 :o)

Her kommer det nok til å være noe for en vær smak :o) Sikkert mye kjekt for små jenter som har litt lommepenger også til å gjøre en god handel ;) Jeg gleder meg og håper at vi ses :o)

Her er noen "smaksprøver" av det jeg har greid å dra fram som jeg skal ta med meg i mårra ;) Ble ikke så veldig bra bilder de får duge slik de er ;)

Ha ei flott helg :o)







4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå, du verden så mye flott da :)
Ha en fin lørdag, Iren:)
Klem Lill

Mieke'S sa...

Mooie spullen!
Groetjes Mieke'S

Sol sa...

Det høres ut som en super dag... Er bare redd for at jeg hadde dratt med meg hjem , enn jeg hadde klart å dra med meg til brukt markedet.. -Er så gla i scrappe tingene mine.. :o)

2ne sa...

Ble du kvitt esken: passion for horses? Hvis du fortsatt har den, hva inneholder den? Har hestejente her :-)
Ønsker deg en strålende dag.