mandag 3. oktober 2011

"Lekeslossing"

Sitter og koser meg litt med gamle bilder :o) Er like gøy hver gang å se og drømme seg vekk litt. Er en skikkelig slaraffen mandag idag. Ikke er været heller noe bra men jeg må nok ut en liten tur med de to firbeinte om en stund. De ligger tålmodige og venter på at jeg skal si det kjekke TUR ordet *lol*

Her er derimot noen bilder tatt for noen måneder siden på hytta ;) da Chilli var 3 måneder huff som tiden flyr da :o Syns jeg var litt heldig som greide å fange lekeslossingen ;) De elsker å knuffe sammen ihvertfall gjør minstejenta det ;) Så går det jo i likeste laget og de blir alltid venner igjen ;) Maja og Chilli er jo bestiser ;)

Som vanlig er det ikke like lett å plukke ut bare noen få bilder så derfor ble det en liten serie denne gangen også ;)

Ønsker dere en fin mandag og ei flott uke :o) Og så koselig med alle de hyggelige kommentarene fra dere :o)

Thanks for stopping by :o)














5 kommentarer:

Heidi sa...

Hærlige Bilder av skjønne krabater!!! Her leker Charlie mest med katten, og det er alltid katten som har overtaket!!! Ikke lett å være hun da :)

Ha en fin dag

Klem fra Heidi

lilleba sa...

Uttrykket i øynene er ubetalelig :D
Øyeblikksbilder blir svært ofte veldig bra !

Klem fra Lilleba

Janiel/ janny sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Janiel/ janny sa...

Hello Iren, Love your soft beautiful card dear.. The doggie are so full of play! CUTE!!
hugs, Janiel

Desirée sa...

Moroe bilder, er jo akkurat slik det er med de dyrene når de lekesloss. Nesten så jeg hører de hit opp :) Herlige dyr!

Klem klem :)