mandag 26. juli 2010

JUHU idag har jeg bada :)

Ja det er nesten ikke til å tro men jeg har faktisk bada idag JUHU........ Tenk at gamlemor greide det idag *lol* Ja tempen i vannet var 23 grader nå i kveld og tempen på land har vært oppe i 27 grader. Tror faktisk dette er den varmeste dagen hittil i ferien. Maja nøyde seg med å stå på land å se på oss men faktisk var det rett før hun hoppet uti etter matmor *lol*

Dagen idag har vært helt fantastisk flott :) Først har vi nytt sola på terrassen og så fikk vi se 3 kongeørner igjen :) 3 dagen de svever over oss. Utrolig vakkert syn der de svever oppe på himmelen. Og så har vi hatt besøk og spist god lunch mat + litt til ;) og snart skal vi ha grillmat ;) kan livet bli bedre?

Malin og Tiril har også slappet av med litt kortlaging :)


Ha en flott kveld :)





4 kommentarer:

Åse-May sa...

Tøffing....eg har ikkje badet i sommer. Nydelige bilder...:):)

Beth sa...

WOW, jammen er du tøff også?
Jeg kan strekke meg til dusjen jeg, men ikke lenger..., he, he...

Klem Beth...

Sivic sa...

Så deilig dere hadde det i går da, her var det ikke så varmt.
Men søndag hadde vi en utrolig fin og varm dag : )
Kos dere videre!!

lilleba sa...

Det ser da deilig ut !! Jeg skulle nok ha klart det med over 22 grader i vannet :D
De siste årene er det bare blitt med basseng :)
Ha en flott dag !

Hilsen Lilleba på Rusk og Rask