fredag 4. juni 2010

Skethcy Colors #26 og Stampavie and more #97 Summer, sine utfordringer!

Fikk så lyst til å bli med på Skethcy Colors utfordring denne gangen hvor de har en skisse som oppgave ;) Siden jeg bare ville tvinge meg til å lage et kort så ble det denne oppgaven jeg ville løse denne gangen ;) Stampavie and more har faktisk også en utfordring som passet for dette kortet så derfor legger jeg det ut dit også ;) Tema der er Summer!

Igår da jeg satt og skulle legge inn og redigere bilder jeg har tatt så bare tok hele Pc'en min kveld :( Den er helt kaputt så nå håper jeg bare på at vi kan greie å redde alle data som jeg har liggende på harddisken sier bare PLEASE!!! Er så irriterende at jeg ikke har sikret tingene mine. Iallefall så sitter jeg nå her med en flunkendes ny PC. Måtte bare rett avgårde og kjøpe ny kan jo ikke greie meg uten ;)Jeg valgte en bærbar PC denne gangen og ser jo allerede nå at det har sine svakheter med at skjermen er mye mindre enn på den stasjonære jeg hadde så jeg får bare håpe jeg venner meg til denne nye etter hvert. Ikke bare bare å sette seg inn i alt en må kunne for å kunne blogge heller. Så mange nye taste trykk etc. etc. og jeg som er så dårlig til å sette meg inn i slike ting. Tidligere være jeg ganske god til både det ene og det andre, kan jeg ikke skryte på meg at jeg er god til dette lenger. Min hukommelse er lik null mange ganger og skriv og slik kan jeg bare glemme å forstå så nå satser jeg på at mann og barn kan fysisk lære meg hvordan jeg skal handle opp med nytt utstyr. Sier bare ha tålmodighet med meg!

Så må jeg få ønske dere alle sammen en flott helg :) Selv drar jeg på hyttetur idag og håper på å få lade opp batteriene litt igjen :)

Klem fra Iren :)










11 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Nydelig kort du har laget! :O)
Kaputt data, høres ikke bra ut... håper du får satt deg inn i bruken av den nye snart..*smiler*..

Ha en fin helg,
klem :O)

jannes hobbykrok sa...

Dette var kjempelekkert!Likte så godt at motivet gikk ut i siden...ved håret...dårlig til å forklare!!!Stilig var det i allefall!Ha ei flotters helg!
Klem,Janne

Angela sa...

This is so BEAUTIFUL!!! Love the colors!!!
Hugs:)
Angela

Riet sa...

Ohhh wowww Iren,So beautiful card,i love your image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Pinklady 68 sa...

Nydelig kort i lekre farger!

Ha en fin helg på hytta:-)
Klem Laila.

kaylou sa...

Hi Iren
wow this is gorgeous and beautifully coloured, thanks for joining us at stampavie and more.
hugs Kaylou xoxo

Marianne sa...

Kortet ditt ble dr...lekkert, og dette motivet er bare sååå nydelig.
PC i fanget er beste sort, du kommer til å elske det:)
Takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
Klem, Marianne:)

Lenes stempelkrok sa...

åhhh..dette kortet var superfint!!
Herlige farger og nydelig oppsett:D

Motivet var også såååååå knakende flott:D:D:D:

ha en strålende sommer og helg:D

Klemmer

Merete/Scrappeguri sa...

Ååå skikkelig stilig! Nydelige farger.
Lykke til med ny data og ha en strålensde helg.

Chelsea sa...

Oh wow Iren, what a gorgeous card. Love those papers and the stamped borders. Just beautiful.

Pinklady 68 sa...

Gratulerer! Du vant hos SC med dette nydelige kortet Iren:-) Kos deg med premien.

Håper du har fått ladet batteriene og hatt en fin helg på hytta! Ha en fin mandag! Klem Laila.