onsdag 16. juni 2010

Noen bilder fra soverommene ;)

Tok noen bilder av det nye oppholds/soverommet som nesten er ferdig til innflytting nå. Gjenstår bare listing i hjørner og nede langs golvet. I tillegg så skal det jo møbleres og det tar jo også litt tid. Har fått kjøpt lintøyskap og en sovesofa. Så fikk vi heldigvis tak i ei køyseng også. Ikke like lett å få tak i det ihvertfall ikke når den skal være hvit og ha en bestemmt størrelse :0 Ganske travelt med alt som må i hus. Men skal bli herlig etterpå ;)

Så tok jeg bilde av vårt soverom før og etter maling. Ganske kriminell den blåfargen vi hadde. Den het kite og så mye finere ut da vi valgte den ut men pytt pytt det er jo bare å male over bortsett fra alt arbeidet da ;) Så nå har jeg fått det lyst slik jeg egentlig hadde tenkt fra starten av men da ville jo ikke mannen i huset ha det så lyst *lol*

Ønsker dere en fortsatt fin uke :)




Det nye "rommet"



Uffa meg for en blåfarge :O Ser jeg hadde begynnt å male før jeg tok dette bildet da ;)



Endelig lyst soverom slik jeg egentlig ville ha det fra starten av ;)

6 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Ble jo bare et kjempefint rom i hvitt! Lyst og fint:-) Mannen blir nok mere fornøyd når alle ting og tang kommer på plass:-)

Ha en fin sommeruke Iren! Klem Laila.

Sivic sa...

Nå ble det fint og lyst : )
Det blir flott når møblene kommer på plass.

Hege sa...

Dette blir lekkert!!!

Sologbolig sa...

Veldig fint med den lyse fargen ja. Ha ein fin kveld. klem

lin_ka1 sa...

Flowers to rozgościły in the garden. Do so, and the color will be in this room?

Sivic sa...

Jeg kutter opp rabarbraen i småbiter og fryser den ja : )
Rabarbra suppe......vann, så mye som dere har tenkt å spise, oppkuttet rabarbra,en passe god slump : ) som kokes til rabarbraen er mør. Tykne suppen med potetmeljevning og smak deg til med sukkeret. Tok du ann.....her går det mesta på slump : )