onsdag 30. juni 2010

Maja i hagen!

Igår var jeg på besøk om dagen og fikk faktisk laga et helt kort ;) Må få tatt bilde og legge det ut i bloggen når jeg får litt tid. Det var så herlig å kunne ha ork til å reise på besøk, ikke hver dag det skjer. Så var jeg jo i koselig lag også med Nina. Og om kvelden fikk vi besøk langveis fra helt fra Svalbard. Min venninne og hennes familie bor der og har gjort det de siste 4 åra nå så det er ikke så ofte vi får truffet hverandre men så har vi jo mye å snakke om når vi først gjør det da ;)

Så har jeg tatt mer bilder av Maja på oppdagelsesferd blandt blomstene på hytta igjen ;)

Ønsker dere n fin onsdagkveld! Klem!




4 kommentarer:

Beth sa...

Så nydelige sommerbilder av Maja?

Klem Beth...

jannes hobbykrok sa...

Sjekk den rocka puddelfrøkna da!Vakker er hun!Venter spent på kortet ditt!
Klem,Janne

Pinklady 68 sa...

Så fine sommerbilder av Maja:-)

Sivic sa...

Nydelig bilde av Maja blandt lupiner og storkenebb !!
Kjempekoselig med stempelbesøk og vennebesøk : )
Ser ut som vi får fint vær også i dag : )