mandag 7. juni 2010

Maja 10 måneder 6. juni!

Tenk at jeg helt kunne glemme ut at Maja ble 10 måneder igår den 6. juni :0 Ja ja her kommer et par kosebilder av henne på etterskudd da ;) Idag har jeg gredd floker på henne ikke bare bare når matmor ikke er hjemme og holder orden på pelsen *lol* så idag fikk jeg straffa for det ;) Måtte jo få henne flokefri for i mårra er det bading og onsdag skal vi avgårde til frisøren og få klippa henne også igjen :) Skal bli godt å få litt kortere pels ;) Men noen sommerfrisyre blir det nok ikke på henne i denne omgang for i september satser jeg på ny utstilling og da må jo pelsen se bra ut ;) sånn er jo bare det tjihi....

Jeg og mannen min hadde en flott helg på hytta også selv om min mann ikke var helt i form. Må jo alltid være noe vet du ;) Ellers hadde vi gode dager der nede og min mann fikk med litt hjelp av meg grunnet og malt soverommet der så nå gjenstår kun et strøk på veggene ;) Hadde store planer om å få mala noen motiv også men så ble jeg jammen slått ut jeg også av vondt i mage :0 som sagt det må jo alltid være noe ;) Men dog ble 2 motiv ferdig i løpet av helga ;)

Så var jeg jo så heldig og bli trukket ut som vinner på Skethy Colors sin utfordring forrige uke :) Kjempe kjekt det ;)

Takker dere også for alle hyggelige kommentarer i bloggen min *klem*



2 kommentarer:

Sivic sa...

Tiden går så fort, så det er ikke rart at man glemmer ut litt iblant : )
Kjekt at dere koste dere på hytta,på tross av mageverk, håper formen er bedre nå.
Gratulerer som vinner av skethcy colors, kortet du laget ble skikkelig flott!!
Her hos oss har vi hatt dugnad i hagen i helga...og det trengtes virkelig....og det er mye arbeid igjen. Men det går fremover.
Ha ei fin uke!

May-Bente sa...

Godt å høre at andre også kan glemme:=) Håper formen er bedre for dere begge nå, Mageverk er no dri..
Bildene var knall fine, nydelig hund dere har.
Gratulerer som vinner av utfordringen..morro!
Kos deg, klem fra meg:))