torsdag 17. juni 2010

Litt nytt sengtøy til hytta ;)

Idag har jeg vært og fått mange nye sengesett i hus så nå sviver maskinene :) Må jo være klar til å ta med på hytta i mårra ;) Det ble 8 sett idag og 2 sett igår. De settene jeg kjøpte igår gikk i fargene beige/hvit. Jeg ble ganske fornøyd med de jeg fikk tak i. Så ble det noen stretchlaken,sitteputer og brikker i tillegg.

Hadde igrunnen tenkt at jeg skulle få lagt noen kort idag men ser ikke ut som jeg rekker det idag heller. Må avgårde med minsten på avslutning også. Vi får se hva kvelden bringer. kanskje blir det bare sløving foran TV'en ;)

De to øverste settene skal jeg og mannen ha mens de nederste setta blir ungdommen sine ;) Selv om minste mann svært gjerne kunne tenkt seg det 2. øverste hun også. Hun har litt lik min smak noen ganger ;) Langt ifra alltid *lol*

Så må jeg ønske dere en fin onsdagskveld!





6 kommentarer:

Beth sa...

Nydelig sengetøy!
Kan ikke tenke meg noe koseligere enn å legge meg i en seng med lekkert sengetøy!

Klem Beth...

Riet sa...

Ohhh wowwww Iren,This is so beautiful.

Hugs Riet.xx

HegeT sa...

Så mye herlig sengetøy!!!!.
Nå ble jeg ganske fristet til å kjøpe selv....
Og de to øverste var jo bare såååååå lekre.....

torsdagsklem
HegeT

Janne sa...

Nydelige sengetøy, likte det med rosene aller best :)
Du får ha ei god helg og ingenting er såååå herlig å legge seg i nytt sengetøy .
Nyt det!!!!!

Janne

Mette sa...

Så lekkert sengetøy!! Koselig med nytt, spesielt når det er så lekkert som dette:-)
Klem Mette

Sivic sa...

Lekkert sengetøy!!