tirsdag 25. august 2009

Venner er som engler!

Her kommer det enda et ferie kort :) Har endelig fått fingen ut og pynta baksiden på kortet nå. Disse primapapirene er bare lekre og de pynter opp for seg selv synes jeg. Jeg har igjen malt motiv med distress ;) Et ganske så enkelt kort med lite dill dall på ;)

Så må jeg bare få takke dere for de utrolig kjekke tilbakemeldingene fra dere setter utrolig pris på dem *klem*

Idag har jeg vært å shoppa meg verdens mest koselige t-skjorte bare måtte ha den *tjihi* Skal se om jeg kan få tatt bilde av den senere ;) gikk forbi et butikkvindu da jeg skulle handle og da bare ropte den mot meg ;) Det er en puddel på den selvfølgelig *tjihi*




14 kommentarer:

lilleba sa...

Jeg er sikker på at du burde hatt din egen lille butikk der du kunne kose deg med å lage og selge slike kort. Blir helt satt ut jeg, hvor fine de er alle sammen.

Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

Sparkle and Flourish sa...

iren, this is just beautiful. your colouring is wonderful and I just love te gentle distressing of the papers and image. Wonderful card! Hugs Judy xx

Dena sa...

Wow, I love your style Iren!!! Such beautiful work here! What wonderful details! Hugs, Dena

Nina sa...

Åhhh, såååå nydelig kort ♥♥♥ Hun Gorjuss jenta der er bare så søøøt!

May-Bente sa...

Ååå gosj....å lekkert!!
Skjønne papirer og farger:=)
Jeg er helt satt ut:=)

Klem:))

Papirdilla sa...

Helt nydelig. Flotte farger og pynt. Du gjør det igjen og igjen....

Klem,
Hanne

bente_me sa...

kjempeflott kort. Eg elske det bakgrunnspapiret, så dekorativt:)

cats whiskers sa...

Morning Sweetie this is just stunning I love the image and the fabulous colour scheme.
Hugs Jacqui x

Donna sa...

A really beautiful card Iren, I love the cute little image :) Donna x

Pia sa...

super lækker kort med fine detaljer

RitaK sa...

Nydelig kort, og skikkelig lekre papirer og farger. Kjempefint!

pepperkverna sa...

Så koselig! Hege

Bev sa...

Iren, this is so sweet, love that adorable image and pretty paper x

Randi Th. sa...

Jøss så mye flott du lager!!!
Sjekk bloggen min, jeg har noe til deg.........
Ha en flott dag!