onsdag 5. august 2009

Jubileumsutfordring # 3 hos sukkersøtt!!!

Ja jeg tok en sjangs på å være med på denne utfordringen hos sukkersøtt også jeg :o)

Oppgaven lyder slik: Lag "ditt fineste kort", i en stil som definerer deg som kortlager, eller med ting du har dilla på for øyeblikket.

Det er nok ikke mitt fineste kort, men jeg har laget korta på en slik måte jeg gjorde for lang tid tilbake. Her har jeg malt mange motiver med distress som jeg har brukt til pynt og brukt 3D puter for å framheve dem litt. Så har jeg jo alltid hatt dilla på å male motiver noe de som kjenner meg vet ;o) Så maling av motiv er nok en av mine store diller.

I mangel på pynteutstyr er det utrolig hva ferdigmalte motiver kan gjøre :o)


11 kommentarer:

Solveig sa...

Så herligt Iren!!

Unknown sa...

ÅÅÅ så nydeligt! Herlige farger og lekker design!!! Det motivet er så herligt også!!!

Klem,
Jorunn

Bengelmama sa...

Ohhh the card again beautiful.

Nadine

Nina I. sa...

Heilt nydeligt!!! Fantastisk flotte fargar;-))

Klem

Anita Thorsen sa...

Nydelig Iren. Var så heldige å se det IRL i går. Lekkert.

Klem

Riet sa...

What a beautiful card Iren,i love the image and colours.
so gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Pia sa...

wow hvor er det super nydeligt, lækre farver du har brugt

Rach sa...

a fantastic card Iren, love the sweet image you have used, and the way you have added the flowers is gorgeous. hugs rachxx

Lauretta See sa...

wow this is so beautiful.. i love the coloring and the colors.. :) GREAT JOB :)

Thanks for your messege on my blog concerning my baby girl :) xx take care xx

Marianne sa...

Det kommer vel ikke som noen stor overraskelse at jeg synes dette kortet var helt råflott!!
Gratulerer med en sååå velfortjent seier, du er utrolig flink!!

Klemmer fra Marianne:)

Iren sa...

Må bare få si tusen takk til deg Marianne som valgte meg *klem* Ble veldig glad for det :o)

Må også få takke dere andre herlige damer som legger igjen en liten og ikke minst koselig kommentar i bloggen min ;o)

Stor klem fra meg!!!