søndag 22. januar 2012

Is strå!

Så var det søndagskveld igjen og helga har vært stille og rolige for min del med både mann og jenter ute av huset. Men jeg har jo hundene da og eldstemann så det gikk så greit at ;) Fikk vært litt kreativ også både på fredag og lørdag. Så nå har jeg endelig noen kort til å bruke til div. anledninger. Må se når jeg får lagt ut noe her etterhvert. Det blir ei travel uke med forberedelser til hundeutstilling ;)

Her kommer noen isbilder tatt ved hytta ;) Ikke den helga da men ei annen helg. Og jeg blir like fasinert hver gang over hva kulden kan skape :o) Så stilig når gress strå og trær blir helt iset inne ;)

Ha en fin kveld :o)





2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Fine bilder! :O)

charity organizations sa...

I read this blog.It really interesting.In the winter season atmosphere is so cool and we can seen the snow on the trees.