søndag 29. januar 2012

Ei ny helg er forbi......

Så var helga over for denne gang også og vi har hatt ei spesiell helg. Vi har avlevert vår lille Chilli til oppdretter for at hun skal få være med på utstilling. Rart når en plutselig bare har en hund hjemme. Savner henne allerede. Så har vi vært i bursdagsselskap hos Nina og kost oss :o) Og for et snøvær det var på sørlandet i helga. Det snødde og snødde på vei ned helt fra Mandal til Kr. Sand. Og det var isete veier opp til hytta denne gang. Så kjettingene måtte på for første gang i år.

Når jeg satt og tittet litt i bloggverden fant jeg ut at jeg hadde vært så heldig å bli plukket ut som en av favorittene forrige uke hos Cupcake Craft challenge :o) så gøy at noen liker det jeg lager :o)

Her er kortet som jeg var så heldig å bli plukket ut med ;)

Bildene under er tatt ifra hytta til Nina ved Spangereid ;) De ble tatt da vi var på jenteturen for 2 uker siden og været var litt annerledes den gangen for å si det slik ;)Jammen flaks vi ikke hadde det været som var nå i helga den gangen ;) Måtte bare legge ut flere bilder for å vise hvor variert det kan være selv på bare ei helg. Flott med sjø og havutsikt ikke sant?

Ha en flott kveld da :o)





4 kommentarer:

Mieke'S sa...

Prachtige foto's!
Groetjes Mieke'S

lilleba sa...

Og så har hele uka gått igjen, da :)
Hvordan har det gått på utstillingen ?
Skal inn og kommentere litt bilder av skjønnheten på den aprikos/røde siden vår også !

Ha en fin helg. Klem fra Lilleba

Iren sa...

Ja uka den fyker avgårde den ;) det er i mårra og søndag hun skal i ilden ;) så det blir spennende å se eller rettere sagt høre ;)

Ha ei fin helg du også :o) Klem

lilleba sa...

Gleder meg til å høre :)

Klem fra Lilleba