onsdag 31. august 2011

Badedag!

Sitter og holder på med bilder jeg har tatt i sommer og det er ikke få gitt :o Det må være flere hundre faktisk *gulp* Ganske travelt. Faktisk er det mye mer arbeid å ordne i dem enn å ta dem. Men men alt til sin tid.

Så da kom jeg ihvertfall over disse bildene da vi badet i vannet den ene kvelden på hytta. Til og med jeg badet denne dagen da det var 24,5 grader i vannet ;) Ganske herlig faktisk ;) Og hundene fikk skue det hele ifra trøbåten ;) De fikk prøve litt å duppe potene i vannet men jeg ønsket ikke noe mer arbeid med pelsen så det fikk bli med det ;) Når jeg ikke skal ha utstillingspels på dem lenger skal de få bade hvor mye de vil ;)

Ha en flott dag da :o)

Thanks for stopping by :o)









1 kommentar:

Heidi sa...

åååå så fine bilder. Har selv en kongepuddel, men han nekter å bade, iallefall ute. Det går til nød oppe i badekaret :)
Masse fint hadde du laget også, koselig blogg!

Klem fra
Heidi