søndag 28. februar 2010

Mer vinterbilder :)

Greier ikke å la være å vise dere disse bildene jeg tok på hytta ;) Vi har vært på hytta igjen fra onsdag til idag og bare slappa av :) Ungdommen har vært på kino og på sørlandsbadet og bada og vært hos frisøren ;) Godt å ha noe å gjøre selv om det er vinter. Så har vi fargelagt med promaker tusjene mange stempelmotiver både jeg og ungene ;) Vi koste oss masse med det *tjihi* Så nå har jeg endel motiv som jeg kan lage kort med igjen tjihi.... hadde vel bare et par tusen igjen ifra før *lol* men kjekt med noe nytt ;)

Idag eller rettere sagt igår så ble mannen min syk og har ligget hele dagen i senga:( Kjedelig for ham.

Nå håper jeg bare at kreativiteten skal komme til meg igjen ;) Har jo litt ting jeg må ordne før jeg kan lage kort men etter det har jeg lyst til å bli sååå kreativ igjen (kan jo håpe ihvertfall)

Ønsker dere en flott søndagskveld :)

Klem

Here is some more picture I took at my cabin. I love the lovely fairytale look on them ;) We have been at our little cabin for five days and we have been painting alot me and my kids. Hope the creative part of me will come soon, so I can make some cards too ;)

Have a nice sunday :)

Hugs




Utsikten fra stuevinduet på hytta en vinterdag, er det ikke flott i det nydelige været :)





To enlarge just click on the pictures ;)

6 kommentarer:

Lenes stempelkrok sa...

Så herlig å lese at du har kost deg i helga:) Alle trenger vitamininnsprøytning iform av egenpleie:):)*les: hobbiering* hihi

Vinterbildene var skikkelig flotte!! Nydelig vinterlys du har fanget på film....

ha en superflott søndag..

Klemmer fra Lene

Janne sa...

Halloen
Det er noen aldeles flotte natur bilder du tar ,og for en utsikt da!!
Ha ei fine uke !

Janne

Else Irene sa...

Hei vennen :)

Så bra at du fikk fargelagt noen flere stempeltrykk *fnis* Godt å høre at dere har hatt en fin vinterferie :)

Si ifra hvis trenger hjelp til å ordne og rydde litt på hobbyrommet, jeg hjelper gjerne til vet du :)

klem!!

Mette sa...

Flotte vinterbilder!! Gleder meg til det kommer vår bilder her på bloggen din;-)
He ei fin uke:-)
Klem Mette

May-Bente sa...

Utrolig flotte bilder og for en utsikt fra hytta. Jeg kunne godt ha vært der en stund:=)
Fred og ro...nydelig!!

Klem:))

Janne sa...

Hallo Iren
Jeg har en award til deg på bloggen min :)
Janne