torsdag 4. februar 2010

Husk småfuglene i kulda! Så har jeg fått 2 Awarder :)

Ja det er jammen kaldt for småfuglene våre nå så jeg oppfordrer alle til å mate de stakkarene. Oppfordringen pågår i andre blogger også så det er bare kjekt om du også vil gjøre det :)Så vil vi få en koselig vår med masse fuglekvitter ;)Har tatt bilde av to rødstruper som har holdt til hos oss og den ene så jammen ikke helt sprek ut stakkar.




Så er jeg så heldig å ha fått 2 awarder av Mette :) Så tusen hjertelig takk til deg Mette satte stor pris på dem :) Klem :) Gå inn i bloggen hennes og se det flotte hun lager ;)






Med disse Awarden følger en regel og det er å skrive 10 ting som gjør deg glad.

Her er noe som gjør meg glad ;)

1. En god dag uten smerter
2. Min snille mann og mine barn
3. Gode venner som stikker innom :)
4. Maja vår dvergpuddel valp :)
5. Sommeren med en god kopp kaffi på terrassen
6. Å få tid til å lage et kort
7. Blogging
8. Få en god latter :)
9. Å få nyte "stillheten" i naturen kanskje med et fotoapparat
10. En fredfyll ferie med mine nærmeste

Ingen kommentarer: