onsdag 14. oktober 2009

Maja!

Tar så mye bilder og det er så gøy :) Kjekt når jeg kan ta bilder av det jeg liker aller best for tida : Maja er og blir en skikkelig go hund og vi er blitt så gla i henne.

Idag har vi vært hos dyrlegen for å sjekke opp om lille Maja hadde blærekatar men det hadde hun heldigvis ikke ;)

Vil bare vise dere et par bilder jeg tok da vi hentet Maja hjem. Da vi skulle plukke epler oppdaget vi at det flotte epletreet på hytta vår ødelagt av beveren :( Beveren hadde vært og bitt stammen rett av :( Ja ja da må vi plante nytt tre til neste vår det er sikkert og visst for epler er jo så godt å ha :)

Og tusen takk for alle flotte ord ifra dere det varmer! Apropos det treet som er brukt i bakgrunnen på julekorta mine er ikke mitt stempel men jeg vet at det ikke er i salg lenger dessverre! Jeg har lånt det av ei snill venninne :)



Herlig å sove i fleeceteppe i buret mitt :)



Frukt og grønnsaker smaker ikke så verst ;)Kjekt å leke med gulerøtter tjihi.....



På fanget til Tiril



Her har vi besøk av Timmy :)



Beveren sitt verk!

3 kommentarer:

lilleba sa...

Maja-gromungen ser ut til å kunne innynde seg, ja.
Så søt hun er der hun ligger og dupper av i buret sitt.

Ha en fin kveld !

Beste hilsen Lilleba på Rusk og Rask

Marit sa...

smelt-smelt...så nydelig hun er :)

Ruth sa...

Åh skjønne Maja!

ja nytt epletre må til....eller så blir det vel ikke eplekake på oss mer.....husk å ha gjerde rundt neste gang da ;)

Flotte julekort Iren!

God klem, Ruth :)