mandag 12. oktober 2009

Jeg er så heldig!!!

Ja det må jeg virkelig si at jeg har vært så heldig :)) Jeg hadde bursdag i slutten av september og i den anledning er det dalet ned enda mer nydelige kort i postkassen til meg Jippi!!! Fikk også enda noen overlevert til meg og det er jo bare så gøy!!!Satte så utrolig pris på alle sammen :) Så igjen må jeg bare få benytte bloggen min og takke alle som har tenkt på meg :)

I helga hadde jeg det kjempekjekt for da hadde jeg fått besøk av ei god venninne fra Lillestrøm som heter Hanne eller i kortverdenen limogglitter :) Vi har storkosa oss hele helga og på lørdag var vi i 30 årsdag til Bjørg ;) Kjempekjekt. Vi har hatt det så gøy og latteren har sittet løst denne helga tjihi......Og av Hanne fikk jeg enda et kjempestilig og lekkert kort sammen men en flott gave ;)Så tusen takk igjen Hanne for den flotte tida sammen :)

I had to thank all my good friends who have been so nice and sent me a birhtdaycard this year! I did apressiate it alot :) I also had a visit of mye friend this weekend and I got a lovely card from here again :)

And thank You all for visiting my blog :)




Fra Hanne/limogglitter :)



Fra Nina :)



Fra Ruth :)



Fra Eva :)



Fra Wenche :)


Fra Sissel A.



Fra Marit :)

2 kommentarer:

Eva Helen sa...

Gratulerer med vel overstått bursdag,og jeg får vel si Gratulerer med dagen som var.
WOW så masse lekre kort du fikk.Kjempe nyydelige alle sammen.

Klem Fra Eva Helen

Lenes stempelkrok sa...

Selv om det er fjorårets kort så er de like lekre:)

Har tenkt å sende deg kort, men jeg er jo bare såååå himla treg å få postet kortet:) Det kommer.....etterhvert;)

Kos deg masse med Maja....

Klem