søndag 16. august 2009

Sommerfuglbilder på sensommeren!

Jeg må bare få dele disse bildene jeg tok av bl.a. denne nydelige sommerfuglen på sommerfugltreet mitt. Sommerfuglene elsker dette treet mitt. Jeg har tatt mange bilder tidligere av sommerfugler men jeg syns jo at denne sommerfuglen er hakket flottere enn alle de andre ;o) Bilet ble tatt en av de dagene det var litt flott vær ;o)

Så ønsker jeg dere en flott søndag!

Her regner det idag så det er skikkelig innevær ;o)

Det er bare å klikke på bildet så får du en større utgave ;o)





Den satte seg også i hekken og hvilte seg en liten stund!

5 kommentarer:

Rach sa...

oh wow what beautiful photographs.. amazing, hugs rachxx

lilleba sa...

Så flotte farger !!
Naturen er kunst i seg selv.

Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

Riet sa...

Ohhh wowww Iren,what beautiful photo,s.

Hugs Riet.x

Sparkle and Flourish sa...

stunning photos!! Just amazing!
Judy xx

Hanne sa...

Nydelige bilder Iren!
Flotte kort og en nyyyyyyydelig valp!

Ønsker deg en fin og kreativ uke!

Klem Hanne