mandag 24. august 2009

Hipp hipp hurra!!!

Her kommer det enda et bursdagskort laget i ferien. Dette er faktisk mitt innlegg nr. 100 tenk det nesten helt utrolig :) Juhu!!! Dette er fargelagt med distress ink. Papirene er selvfølgelig fra Maja design ;)

Må få takke dere for alle de flotte tilbakemeldingene de setter jeg veldig stor pris på så en stor klem til dere fra meg :)

Ønsker dere en flott uke!

Thanks alot for all the nice words in my blog I had to thank everyone for it. I really do appresiate it alot!!!

Have a nice week, hugs from me :)



11 kommentarer:

Nina sa...

Wow, så lekkert! Nydelig malt og herlige papirer du har brukt!!

Pia sa...

super lækkert kort

Kim Piggott sa...

Wow!!!
This is stunning!
Such awesome colouring and your paper and detail is wonderful!
Thank you so much for your kind words and I am so happy for you that you are going to have a another family member soon. Can't wait for the pictures!
hugs
kim x

Louise sa...

Lekkert, Iren :-)
Kan jeg spørre hav du har brukt bak det grønne båndet? Kjempe fint var det i hvertfall..

Solveig sa...

Nydeligt Iren!

Ha ei flott uke!

Jodi sa...

Such a pretty card you have made with this image!! Wonderful coloring of her too!!
Hugs
Jodi =)

Inger-Lills verden sa...

Jeg har bare en ting å si : Du er flink ! Inger-Lill

Kathy sa...

Gorgeous card!! I love the colors that you have used and your coloring is so pretty!!!
:)Kathy

Marianne sa...

Du er ikke sann, den fargeleggingen din med Distress tar pusten fra meg. Nå har du jammen fått meg til å dra frem refilene mine IGJEN, for å gjøre et nytt forsøk IGJEN.
UÆÆÆÆ, hvorfor blir ikke mine motiver sånn!!!
NYDELIG kort som alltid!!!
Ha en strålende dag!
Klemmer fra Marianne:)

Lena Katrine sa...

Råfint kort Iren! Fargeleggingen av motivet er bare helt til å dåne av!!! Flinka ;)

Ha en fin dag! Go'klem

cats whiskers sa...

What a great layout dear and such beautiful colour scheme I love it, your colouring is just perfect as are your embellies
Hugs Jacqui x