lørdag 25. juni 2011

Bilder fra byvandringen vår nå i kveld i gamle Stavanger!

I kveld var jeg og mannen min + Maja og Chilli på en liten byvandring i gamle Stavanger. Hadde heldigvis med meg fotoapparatet så jeg fikk tatt litt bilder av den vakre plassen ;) Det var liv rundt omkring og de holdt på å rigge til Sandvolleyballbanen/hovedtribunen som snart skal åpnes. Den flotte happeningen i Stavanger som er like rundt hjørnet ;) husker ikke navnet i farten på hva de kaller det *flau* skal oppdatere når jeg finner det ut ;)









4 kommentarer:

lilleba sa...

Så vakkert, så vakkert !
Klem fra Lilleba

Desirée sa...

Det er så utrolig flott og vakkert i den gamle bydelen! Tok litt bilder da jeg og Line var på besøk hos May Lis for noen år siden, men hadde ikke med storkameraet da så bildene er ikke så gode som jeg skulle ønske ;)

Stor klem fra meg :)

Anonym sa...

Gurimalla noe så vakkert, det er som en annen verden :)
Den rosenbusken var en drøm, kan tenke meg at dere hadde en flott vandring:)
Tusen takk for så fine ord, du er så god ♥
Håper dere får full sommer snart:)
Vi har vært veldig heldig med været lenge (noe vi ikke er vant med, så vi er litt sjokkert) Koser oss og passer på å grille masse ;)
Ha en fin ny uke :)
Klem Lill ♥

Papirdilla sa...

Fantastisk nydelige bilder, Iren. Så vakkert det er i Stavanger!
Klem,
Hanne