søndag 6. mars 2011

Bollesøndag idag med litt bilder ifra turen vår ;)

Så var det bollesøndag igjen ;) Og idag har vi vært på en liten formiddagstur på Hellestø stranda. Og der kan jeg si det var virkelig liv og røre idag. Det var rene valfartingen. Kanskje ikke så rart i det flotte vårværet ;) Det var så mange både 2 beinte og ikke minst 4 beinte som hadde tatt turen dit idag.

Og idag fikk vi se 2 flotte ugler som nesten fløy rett over oss. Skikkelig flotte fugler og de holdt til rundt der vi gikk tur så jeg greide å ta noen bilder på litt avstand for jeg var jo ikke rask nok til å få dem nærmere. Bildene viser uglene om du ser veldig godt sånn ca midt i bildet og i toppen på den ene grana. Den ene landa på et gjorde rett ved.

Bildene taler jo litt for seg selv ei kjempegla og ikke minst aktiv Maja som bare elsker å være på Hellestøstranda. Idag ble det kun turgåing og ikke noen løpetur fordi mor var jo med *lol* Og ikke nok med det Maja er aldeles ikke noe trett så nå er hun og far på løpetur også *lol* Får ihvertfall nok trim den dama der ;)

Så er det jo bollesøndag så her har far i huset mekka sammen boller med krem for jeg må holde meg vekke fra dem idag :( Alt for å bli i bedre form ;) er ikke lenge til vi reiser en tur laaangt laaangt nord ;)

Så kos dere med bollene dere som kan idag :o) Ha en flott søndag :o)

Have a nice sunday and ejoy the pictures taken today at our trip on Hellestø beach ;)












2 owl, on of them in the middle of the picture if You can see them not so easy I guess :o and one in the top of the three. And one of them landed on a the field nearby.




Ingen kommentarer: