søndag 7. november 2010

Kveldskos :o)

Da var vi tilbake etter en flott weekend i København ;) Har hatt det så herlig med masse god mat og drikke div. steder og nytt stemningen i hovedstaden. Kjente det faktisk gjorde litt godt å komme seg litt vekk. Ble ikke noe shopping som mange ofte gjør der nede kun litt til ungene ;) Har tatt bitte litt bilder som kanskje kommer senere ;)

Bildet under ble tatt på hytta forrige helg ;) For å være helt ærlig er det ikke mye som slår det å være der ;) En trenger ikke så mye for å kose seg bitte litt ;)

Hyggelig at så mange har vært innom meg siden sist ;) Så ønsker jeg dere en fortsatt fin søndagskveld :)



3 kommentarer:

Miss StampAlot sa...

Bare man har stearinlys så er kvelden berget for min del =) Er såå koselig med levende lys. Ett glass vin er ikke å forakte, men da helst av den hvite typen for min del..

Ha en kreativ uke =)

Klem fra Marielle J.

lilleba sa...

Stemningsfullt og koselig ..
Godt å være hjemme igjen også, tenker jeg !

Ha en flott ukestart :)

Klem fra Lilleba

Beth sa...

Alltid koselig med et avbrekk i hverdagen, men du så godt det er å komme hjem igjen?
Koselig bilde...