søndag 17. oktober 2010

Tilbake igjen :)

Da var jeg hjemme igjen etter noen herlige dager med høstferie på hytta. Det var skikkelig høst nå og vi fikk vår første frostnatt også der nede. Så her er bilder før frosten kom ;) Bare måtte ta noen bilder av de flotte nypene ;)

Så var det noe fantastisk flotte farger ute :) Like kjekt hvert år å se de vakre trærne som skifter farge om høsten :) Flere bilder kommer nok senere ;)

Fikk også laga noen kort som også kommer etter hvert må bare fikse bitte litt på dem først ;)

Så var det koselig å gå inn i bloggen og se på alle mine kjekke lesere både gamle og nye :) Så kjekt at dere likte candyen min ;)





3 kommentarer:

Anonym sa...

Skjønne bilder av nyperosen,syns den er vakker. Gleder meg til å se kortene du har laget.
Klem Mette.

May-Bente sa...

Høst ja, det er helt sikkert....det er kaldt!
Herlige bilder, Iren og jeg gleder meg masse til å se hva du har laget:=)

Klem fra meg:))

Coach og mindfulness instruktør Bente sa...

Flotte bilder!
Blir alltid facinert av fargene om høsten. Er ikke mange som er like god med å "matche" farger som naturen selv.
Ha en fin fin uke
Bente