lørdag 2. oktober 2010

En blåsfull dag hos oss idag ;)

Så var det lørdag igjen ;) Herlig å være inne i blåsten som er ute idag ;) Greit å ikke ha for mange planer også. Nå sitter nok stempelvennene mine og koser seg på papirfesten mens jeg er hjemme. Ja enkelte ting må en bare venne seg til å leve med. Det er en av bakdelene med ME. Savner veldig ofte det å kunne være sosial i store forsamlinger noe jeg gjorde mye før jeg ble "syk". Nå blir det litt for mye på en gang med så mange folk på en plass. Støy og slikt tåler jeg veldig dårlig. Så faktisk er det mange ting i livet mitt som jeg gjorde før jeg har måttet gi slipp på.

Så ikveld blir det hjemmelaga pizza og TV hos oss ;) herlig det også da :)

Maja og min mann er nå ute på en liten løpetur så det var ei som var helt i hundre før de gikk tjihi.... Tror aldri hun kan få nok av springing og turer ;)

Bildene under er ifra seinsommeren før Maja ble klippa til utstillingen og var ganske så langhåra og ustelt ;)

Ønsker dere en fin lørdag ;)







4 kommentarer:

Coach og mindfulness instruktør Bente sa...

Hun e jo bare helt nydelig lille Maja - og lurer på om hun ikke vet det, sånn øyekontakt som hun har med kamera C",)
Ikke noe greitt å ikke kunne være med på og gjøre alt en har lyst til alltid - stor forståelse for det. Jammen fint at du har evnen til å glede deg over det du får til.
Go klem til deg i høststormen
Bente

Pinklady 68 sa...

Høres ut som det blir en koselige lørdags kveld lell, Iren:-)
Godt du lytter til kroppen..ikke alltid lett...kos deg så godt du kan med hund og mann.

Ønsker deg en fin helg!
klem Laila.

Hanne sa...

Innom for å sende over noen gode klemmer! Herlig bilde av Maja:)
Klemmer fra Hanne

lilleba sa...

Herlig å se bilder av Maja !
Hver eneste gang er hun så sjarmerende å se på. Hun har slike uttrykksfulle øyne :)

Ha en fin lørdagskveld !

Klem fra Lilleba på Rusk og Rask