onsdag 26. mai 2010

På hyttetur - avslapping og kortlaging - helga før 17. mai :)

Helga før 17. mai så var vi dvs. Ruth, Nina og meg på hyttetur på hytta vår. Vi skulle ha en avslapninghelg med kortlaging. Og jammen meg så fikk vi det ;) Bilen til Ruth var allerede fullastet da vi ankom Nina hvor vi skulle bytte over til litt større bil ;) men vi lurte litt på hvordan dette skulle gå hvis Nina også hadde med seg like mye som oss :O Det gikk bra for Nina hadde jo selvfølgelig pakket noe mer fornutfig enn oss to *lol* Vi dro videre full lastet og ankom hytta seint p.g.a jeg måtte ha mange stopp på veien dit *lol* Var så uhledig å spise noe jeg ikke tålte på Ben's kafe. Uffda men ned kom vi til slutt etter 3 og en halv time *lol' Vanligvis tar turen to goe timer ;)

Så etter å ha pakket ut diverse remeditter og masse utstyr så greide vi å komme igang med litt kortlaging også utover kvelden og natta :) Det ble seint i seng og tidlig opp. Lørdagen skulle vi jo på shopping nede i Lyngdal. Så mens jeg gikk til frisøren så shoppa de andre to jentene til den store gullmedaljen *lol* Fikk jo med meg litt nytt jeg også da men dog ikke like mye som de andre to ;) Vi gjorde like så godt bespisning også i samme slengen så slapp vi å tenke på middagen den dagen ;) Herlig å være på jentetur :)

Vi fikk til og med sittet ute og nyte sola på terrassen for tempen var god den, oppi 18 grader ikke så verst. Men den spiller jo ikke like stor rolle når en skal være inne og lage kort da ;) Utover kvelden og natta ble det jammen litt kort laga av oss alle. Og da søndagen kom og vi talte opp hvor mange kort vi hadde laga så ble det hele 49 stk på oss 3 tilsammen :0 Jeg hadde jo selvfølgelig laga minst som alltid. Men med mine 10 kort var jeg ganske så fornøyd. Nesten rekord for min del ;) Ruth var jo vinneren med hele 26 kort *klapper for henne*

Legger med noen av bildene jeg tok på turen. Det ble jo ikke så mange som jeg hadde tenkt men noen ble det jo ;)

Nina, Ruth and I went to a little trip to our cabin for relaxing and some card making. And we had a very relaxing and fun weekend. The girls also went on a little shopping :) The pictures will show some of it ;) And we made 49 cards. I did only 10 but that's a new record for me :)



Her har Nina og Ruth ryddet på plass utstyret og er klar for kortlaging den første kvelden ;)



Slik så bordet ut før innhugg med utstyr ;)



Jentene har vært på shopping *lol*



Rot greide vi å produsere mye av denne helga *lol*



Her er alle korta vi lagte denne helga :) tenk 49 stk ;)



Her er utstyret Nina hadde med seg + litt til ;)



Dette var lasset jeg og Ruth dro hjem med ;)

7 kommentarer:

Beth sa...

Så herlig med en sånn jentetur?
Og jammen har dere vært produktive også?

Klem Beth...

Pinklady 68 sa...

Alltid gøy med kreative jenteturer! Ser ut som dere hadde det toppers!!!
Mange flotte kort ble det også:-) Moro!

Ha en fin dag! KLem Laila.

Else Irene sa...

Godt å se at dere har storkost dere på hyttetur :) Rot hører med når vi drar med oss masse hobbyutstyr på tur, sånn er det bare ;))

May-Bente sa...

He, he....jammen har dere kost dere.
For et rot!! Men jeg skal si dere hadde fått produsert. Imponerende!!!

Klem fra meg:))

Janne sa...

For et imponerende bord ,men sei meg hvor er "glassene og skålene "....ha ha
Det er så herlig med en sånn tur ,får ladet batteriene og trimmet lattermusklene :)
Å produktive var dere også !
Fine hytte Iren

Janne

Iren sa...

Tjihi.... så du ikke glassene og skålene Janne? ;) Jammen godt det da ;)

Trine Pedersen sa...

Det hørtes jammen veldig koselig ut med en sånn hyttetur, og så produktive dere har vært. :):)

Klem, Trine :)