søndag 20. september 2009

På hundeutstilling!

Forrige helg var vi på puddel hundeutstilling på Sandnes. Vi hadde avtalt å møte Elisabeth der. Det var en kjempe go og kjekk opplevelse for oss alle sammen. Hundene oppførte seg eksemplarisk og det var mange flotte premier som ble tatt hjem for mange oppdrettere. Jeg traff også på mange andre kjekke puddel damer som jeg har hatt litt kontakt med på telefon og puddelforum. Kjempekjekt å få snakke med alle og se alle sine flotte hunder.

Nå er det slik at en av valpene i kullet vi skulle få er blitt syk (lungebetennelse mest sannsynlig) og vi vet derfor ikke noe enda om hvordan dette vil ende :( Så stemningen her hjemme har ikke vært så positiv i det siste og dette er noe av grunnen til at jeg ikke greier å være kreativ heller så det har blitt lite på den fronten fra meg i det siste.

Beklager så mye også at jeg ikke har vært så mye på nett men akkurat nå er jeg ikke helt i den modusen så beklager at jeg ikke har kommentert hos dere i det siste. Tenkte bare jeg ville si det ;)



Her er ungene sammen med Elisabeth og hundene. Den sølvgrå her på bordet heter Busy og var bare så flott. Ungene følger med på pelsstellet til Elisabeth og det var mange positive inntrykk av hundeutstillingen.



Her er Elisabet med Ajax en kjempeflott hvit hannhund :)

Ingen kommentarer: