søndag 24. mai 2009

Noen nye vårbilder!

Ja denne langhelga har vi vært på hytta vår og slappet av. Ihvertfall har jeg gjort det :o) Mannen har jo jobba litt men jeg har kost meg med stempelkataloger og klippa ut mange figurer til å bruke på kort ;o)

Siden det var så mye flott blomstring måtte jeg ut med fotoapparatet og knipse litt ;o) Epletrærne var jo i full blomstring nå og de er jo så flotte. Så greide jeg å forevige en øyenstikker på det ene og 2 humler den ene i svev. Løytnantshjertene var jo også så skjønne nå og blomsterbedene var et syn denne gangen. Så mange vakre vårfarger. Grønnfargen er så flott på denne årstiden. Tror jeg syns det er den vakreste tiden og det er nok alt det som spirer og gror og de flotte fargene som gjør det.



1 kommentar:

Riet sa...

Wowww Iren,what a beautiful flowers.

Hugs Riet.x