søndag 25. januar 2009

Min sønn Rene' sang Gudsforlatt!!!

Endelig fikk jeg til å lenke min sønns sang "Gudsforlatt" til bloggen min. Er så ny i dette faget og ting tar tid å lære seg for ei "gammel mor" *tjihi*

(My son's song called "gudsforlatt" in Norvegian, In english it would probably be something like "left by God")

I alle fall så er denne sangen blitt så flott og personlig for meg for vi har hatt en tøff tid sammen med sønnen vår de siste årene. Så derfor blir sangen hans så gripende for meg og far også selvfølgelig. Ordene har slik mening for oss for sangen viser oss hva som har rørt seg hos ham i denne tiden. Ofte kan ord i en sang sette ord på følelser og problemer en har.

Hvis noen vil så kan sangen høres ved å klikke på ikonet i høyre marg ;o) eller på denne;o)

http://www.youtube.com/watch?v=utJyrnFCJ2Q&feature=PlayList&p=E0BE091F1904D257&playnext=1&index=10


Ha en fortsatt flott søndag!!!

Må ikke glemme å takke for alle de flotte awardene jeg har fått av mange av dere kjekke damer her i inne i denne blogg verdenen. Nå er det slik at ting tar tid med meg for jeg er ikke så teknisk av meg men jeg håper på å få det til og hvis så ikke skulle skje så er det ikke fordi jeg ikke setter pris på awardene for det gjør jeg virkelig. Tenkte bare jeg måtte skrive det her så dere ikke tror jeg har sett dem. Så tusen tusen takk til alle dere som har gitt meg dem. En stor klem fra Iren til dere!!!

5 kommentarer:

Anne I P sa...

Hei Iren! Har nettopp hørt på sønnen din synge "Gudsforlatt" og sitter med tårer i øynene. Livet er ikke alltid like enkelt, men jeg synes han har kommet langt som klarer å bearbeide følelsene sine på denne måten! Flott og modig gjort må du si til han, og flink til å synge er han også!! Håper alt går bra for han og han er heldig som har foreldre som er til stede og bryr seg!

God klem til deg Iren.


Hilsen Anne

Hanne sa...

Hei, Iren :)

Jeg stakk egentlig innom for å takke for trivelig besøk i bloggen min samt svare på et spørsmål, og så ble jeg sittende og høre på sønnen din i stedet ;) så måtte jeg bare høre en gang til - og enda en... det var en flott og gripende låt, uten at jeg kjenner bakgrunnen for den mener jeg du har all grunn til å være stolt av ham!

Men jo... de rammene jeg har brukt på kortene mine, er fra Stampin Up! og er dessverre så utilgjengelige for salg for gudoghvermannsen... mine har jeg fått i presang... men da vet du hvertfall hvor de kommer fra!

Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld!
Klemmer fra Hanne:)

Hanne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Louise sa...

Hei Iren,
For en flott sang og en sterk tekst. Jeg fikk litt klump i halsen da jeg hørte den, vi har jo ei jente på 14 som det ikke er så lett å forstå..men når jeg hørte teksten så kan man på mange måter forstyå at de er helt forvirret og føler seg forlatt og misforstått i den alderen. En dag hun er i humør til deg skal jeg spille den for henne. Takk for at du delete dette med oss :-9
Klem Louise

Desirée sa...

Hei vennen! Husker godt sangen hans da du delte den med oss tidligere! Det er en meget sterk sang, og du kan være stolt av din sønn! Selv om alt de barna våre gjør ikke er like mye å være stolt over...

Du sier du ikke har kortlaginga så mye i fingrene nå?? Du er ikke klok du! FOr du har altså tryllet frem det ene mesterverket etter det andre! Nydelig sier jeg bare!

Jeg håper du har det bra for tiden!

Stikk innom bloggen min og ta med deg en liten morsom utfordring :)

Ha ei fin ny uke og mange klemmer til deg!