søndag 8. januar 2012

Trollsk stemning på hytta :o

Idag hadde vi en veldig trolsk stemning på hytta. Ja ikke bokstavlig talt men ute var det regne trollskogen å se. Det var så disig og da det lettet litt og sola kom litt igjennom ja da var det jammen meg vakkert ute. Måtte bare ute og knipse litt jeg da ;)

Ikke sikkert det er så mange som ser store forskjellene på bildene men jeg ser det ;) det har noe med lyset å gjøre tror jeg ;)

Så dere får bare stå over med meg men jeg bare måtte legge maaaange bilder ut idag :o)))

Ha en fortsatt fin kveld :o)












4 kommentarer:

oheidia sa...

Nydelige bilder, Iren. Helt fantastiske fine. Litt synd at det er noen kraftlinjer som ødelegger på et par av dem - jeg plages også av kraftlinjer noen ganger og det er slik det er. Har lyst til å lære meg å redigere dem bort - for det vet jeg fint går ann å gjøre:)

lilleba sa...

Naturen lager det flotteste kunstverk.
Det er slikt som dette som fasinerer meg så veldig også !

Ha en fin kveld !
Klem fra Lilleba

May-Bente sa...

Nydelige bilder, for en flott natur.

Klem fra meg:))

Anonym sa...

i enjoy these photos