mandag 26. desember 2011

2. juledag og et herlig slaraffenliv :o)

Så var det 2. juledag og vi har et riktig herlig slaraffen liv her hos oss. Tror faktisk vi trengte det i år. Nå står svinekammen i ovnen og kålrotstappe blir det til skal bli godt og så riskrem til dessert. Ellers sitter vi bare og koser oss med snop og div. medier og gjør stort sett ingen ting ;)

Så igjen for dem som ikke fikk det med seg så kom Maja min Maja på 3'dje plass i byens beste hund avstemming med god hjelp av mange gode venner der ute som stemmte henne fram. Og det fortjener hun virkelig god jenta til mor ;) I mine øyne er hun jo byens beste :o) Og jeg er så stolt av henne. Og premien hun fikk for dette var en flott diplom, julesokk og hundefor. Skal se om jeg ikke greier å ta et bilde av diplomen og legge ut siden ;)

Under følger en liten bilde serie jeg tok av henne i september etter hun hadde vært hos frisøren siden hun skulle på sin siste utstilling. For Maja mor liker ikke så godt å være på utstilling og da er det jo ikke noe vits å drive på med noe hun ikke liker ;) Så Maja er på en måte blitt pensjonist hun *lol*

Og pensjonister har det jo ikke så verst eller ;-)

Så vil jeg ønske alle mine tittere en riktig god 2. juledag :o)









Ingen kommentarer: