søndag 29. mai 2011

Livet må nytes iblandt ;-) Enjoy!

Helga har jeg tilbrakt på hytta :o) Og som bildene viser går det jo ann til å kose seg på tross av stygt vær ;) Det er jammen meg herlig med slike helger av og til ;) Og ostekaka smaker fantastisk godt når den får ligge på den fine STORE tallerkenen som jeg kjøpte i Danmark for flere år siden og kaffien smaker best i den søte Pip koppen min :-))

Må bare si at denne ostekaka kan anbefales på det sterkeste ;) Smaker vidunderlig godt sammen med god kaffi :o) For de som stopper på Ben's kafe på Helleland så er det der jeg kjøper den og de har jammen mange andre kaker også å velge blandt bl.a Oreo kake for dem som tåler det *lol* og så har de ostekake med sjokolade + noen andre gode sjokoladekaker nam nam sier bare jeg ;) Det hender faktisk at jeg må stoppe enten på nedturen eller hjemturen for å sikre meg noen stykker *lol*

Jammen meg så fikk jeg fargelagt hele 9 motiver som jeg håper jeg får laga kort av i overskuelig framtid *lol* ser at det blir lite tid og kreativiteten er ikke helt på topp til å lage så mye. Kanskje er det årstida som gjør sitt men det er jo travle tider i heimen også med ny valp ;)


Ønsker dere en fortsatt fin søndag og en flott ny uke ;)

I got some cozytime this weekend on our cabin :o) The weather was not so good so it help to drink and eat some good things and enjoy it ;) Thanks again for stopping by :o) hugs :o)




2 kommentarer:

Coach og mindfulness instruktør Bente sa...

Heeeeelt enig med deg Iren, det er viktig å nyte livet og kose seg. Og for noen omgivelser du gjør det i...kjempekoselig.
Ha en fin fin uke
Bente

Iren sa...

Takk skal du ha Bente ;) og beklager så mye men jeg får ikke lagt ut kommentarer i andres blogger for tiden :( noe skjer hver gang jeg prøver så sorry for det!!!