tirsdag 22. februar 2011

Her er svaret på fredagens bilde ;)

Beklager så mye at jeg ikke har fått gitt dere svar på bildet jeg la ut på fredag før nå. Men formen har ikke vært inne dessverre. Det tok på å rydde på hobbyrommet så alt har sin bismak. Men jeg håper at formen stiger litt om ikke så alt for lenge.

Så tilbake til bildet jeg la ut, her kommer enda noen bilder av herligheten ;) Det kalles altså Linguaphone ;) Og dette er altså et spansk kurs på LP-plater ;) Vet ikke helt om det kan brukes som Lp spiller for det har jeg ikke prøvd men kanskje det går det også ;) Bildene er av selve platene med cover. Bilder av alt kommer snart ;)

Ha en fin tirsdag :o) og takk til alle som stikker innom meg :o) og jeg blir veldig gla for alle kommentarene også ;)




2 kommentarer:

Marianne H sa...

Så lekker den er da.

May-Bente sa...

Nydelig!!!

Klem fra meg:))