lørdag 8. januar 2011

Tatt på fersken?

Ja da var det lørdag igjen og formen er mye bedre ;) Og igår fikk jeg meg en gledelig overraskelse også. Jeg var plukket ut som en av top 5 hos Stamp something challenge blog sin utfordring i uke 1 blandt 298 kort ;) så kjekt at :o) Kortet er det med engelen i innlegget under her ;)

Her kommer det noen bilder av Maja igjen fra romjula på hytta ;) Om kvelden da vi skulle legge oss kunne vi ikke finne Maja :o og hvor andre plasser enn på puta i senga mi tror dere hun lå *lol* Virka nesten som om hun ble tatt på fersken *lol* ser jo så forskrekka ut ;) Det blir fort kveld for Maja og når matmor er treig med å legge seg ja da er det bare å legge seg selv ikke sant?

Ønsker dere ei fin helg :o)





6 kommentarer:

Sol sa...

:O).... Lita Lura!!! :o)... Gratulerer så masse med Topp 5 Plasseringa! :o) Vel fortjent... Kortet er Nydelig...
Har helt forelsket meg i motivet... Men er ikke trygg på hvordan bruke digi stamps.. Så tror ikke jeg skal starte med det... Aner ikke hvordan skriveren vår vil takle akvarell papir heller... God Helg!!! :o)

Desirée sa...

Hehehehe helledussan! Hun er no bra søt! Ser jo bittelitt skyldig ut :) Eller et forsøk på å se uskyldig ut kanskje? :)

Grattis med topp 5! Det var jo supert!

Her oppe har vi vært en tur i byen og på kafe i dag med lille Simonbarnebarn. Nå springer han rundt her og fantasileker, og bestemor spiser is og sauser og alt mulig ;)) Moro med de ungene når de har litt fantasi :)

Ha ei super helg, Iren!

Klem fra meg i nord!

Beth sa...

Det er nå godt å kunne lure seg opp i senga en tur da?
Luringen...

Marianne H sa...

Kose seg litt, amma :-D

lilleba sa...

Gratulerer med topp 5 !
Gromme jenta, så uskyldig der hun ligger og venter på mammaen sin :)

Klem fra Lilleba

maiju sa...

Sweet, sweet ;)